dissabte, 30 d’abril del 2011

GORGUES DEL RIU GLORIETA

Dissabte 30 d'Abril del 2011
Després de les vacances de setmana santa a Guara, aquest dissabte hem decidit canviar de zona i hem baixat cap a les muntanyes de Prades.Per fer el riu Glorieta aquesta vegada disposavem d'un sol cotxe així que hem anat a Mont-ral i hem aparcat al camp de futbol, a partir d'aquí hem agafat els trastos i seguint les marques del PR hem baixat cap al riu.Aquesta vegada hem entrat al principi de tot pq hi havia aigua des del principi i valia la pena aprofitar-ho, així doncs entrem al barranc i només de començar ja ens trobem un ressalt de 2 metres que superem desgrimpant, el següent obstacle és un ràpel de 7 metres que ens porta a un lloc amb una cova conegut com el Toll del Drac, les altres vegades que haviem fet aquest barranc aquesta part no l'haviem fet i ens ha sorprés bastant, uns quants ressalts més i arribem al ràpel de les fonts.Curiosament aquest ràpel estava sec però la surgència de les fonts sortia amb força i a més l'aigua a partir d'aquí era molt neta, fem varis salts abans d'arribar al ràpel de 15 que és baixa per l'aigua(avui estava molt bonic) i seguidament el túnel de toba que es desgrimpa i que també es feia molt bé(hi havia una corda fixa però millor no fiar s'en gaire ja que estava força deteriorada, si baixeu per dins el túnel el millor és desgrimpar).El barranc és un continu de desgrimpar ressalts i petits salts amb algun ràpel pel mig.Destaco l'últim ràpel que l'hem fet fins al balcó que hi ha sobre la gorga i des d'allà hem fet el salt.Aquí hem sortit i per la part esquerra del riu surt un camí que ens porta al PR i en uns 45 minuts en puja al camp de futbol de Mont-ral on tenim el cotxe.Ha fet un gran dia i hem disfrutat molt d'aquest descens.

Descens realitzat per Jairo, Jordi Varela, Anna i Xevi.

1. 1xbet - Best Bet in 1xBet - Download or Install for Android
    1xbet goyangfc.com is the best betting app in the world created for esports. ventureberg.com/ It is worrione.com a one of the safest and 1xbet app most trusted names among players. It offers a user friendly interface