dilluns, 25 d’octubre del 2010

TORRENT DE LA CORBA

Un altre cap de setmana d'Octubre amb la previsió del temps no massa clara, el dissabte anem a Can Ganxo (Castelldefels) a les Jornades de dona, Espeleologia i Canyons; on es fan xerrades i tallers relacionats amb el món de la dona en aquests esports, sopem i amb en Jairo i la Miriam decidim que el diumenge farem el torrent de la corba al ripollès.

Diumenge quedem a les 10 a Ripoll, anem a esmorzar al bar C-17 i pugem cap a Bruguera. La primera vegada que vam fer el torrent de la corba, el vam fer integral amb un cotxe a dalt i l'altre a la carretera, aquesta vegada decidim fer els 3 primers trams i per fer-ho deixem un cotxe al veinat del Serrat roig, unes cases que hi ha al final de la pista que travessa el poble de Bruguera, amb l'altre cotxe anem a la capçalera del barranc.

El torrent porta un cabal normal, una mica més alt de quan el vam fer el primer cop, però es pot fer molt bé.El primer ràpel important (17metres) muntem un passamà per arribar a la instal.lació penjada, la cosa es comença a posar interessant, desprès d'aquest ràpel ja ve la capelleta, un ràpel amb un bloc empotrat al mig, intentem muntar el passamà per sobre el bloc empotrat però no arribem al punt intermig d'aquest i decidim fer el ràpel directe per sota del bloc, guapissim!Continuem el barranc amb algun ràpel i alguna desgrimpada i arribem a la part dels tres ràpels seguits!muntem el primer i quan arribem al segon sortim per la instal.alció del balcó(la més penjada)molt xulo!Arribem al final del barranc quant trobem un afluent per la dreta on hi ha un cable per on pujarem, es una pujada força dura fins a la pista que travessa la serra de Parramon, pel camí trobem bolets i això fa que ens distraiguem una mica, seguim la pista i arribem a les cases dels serrat roig on tenim el cotxe. Hem completat un descens magnífic i estem rebentats!